Приватбанк: класичне шахрайство на касі

  В останні роки багатократно зросла кількість звернень клієнтів, яких ошукали в різних банках України. Тут і не повернення депозитів і закриття банків і не проведення по обліку та по касі співробітниками відділень коштів, які клієнти вносили в банк.

 Багато чого хотілось би описати та попередити майбутніх вкладників, але на жаль Вони звертаються до юридичної компанії та до юристів лише після того, як зрозуміли, що їх вже ошукали та коштів їм не повернути.

  Тому, як першу історію, розкажу про доволі розповсюджений випадок, з яким стикнувся сам особисто не так давно.

  В звичайний робочий день (о 12-05) я зайшов до відділення Приватбанку в м. Києві, по вул. Заболотного 20А, щоб провести обмін 1400,00 доларів США. Став 10-тим в чергу до каси (з 3-х кас – працювала лише одна). Черга просувалась дуже довго, так як в касі відвідувачів обслуговувала лише стажер Юлія Б. На кожний документ відвідувача їй потрібно було багато часу, так як вона тільки вчилась.

   Я звернувся до менеджера в залі відділення Приватбанку Сикун Ольги Іванівни з питанням: «Чому в 12-00 годин дня, в самий пік відвідувань працює лише одна касир та і та СТАЖЕР?»
Сикун О.І. відповіла, що в 12-00 у них обід, тому нормальних касирів немає, лише стажер.
Більше години довелося очікувати, дійшла моя черга та я передав у віконце за захисним склом стажеру-касиру Юлії Б. свій паспорт, карточку Приватбанку та готівкою 1400,00 доларів США.

Обман в приватбанке на кассе

  Стажер-касир, опустивши гроші вниз з поля зору у віконці, почала за стійкою на 2 пристроях перевіряти справжність доларів. Потім почала вводити мої дані до комп’ютера. В цей час за мною вже була черга більше 15 знервованих відвідувачів.

    Після 10 хвилин спроб стажера Юлії Б. щось ввести за комп’ютером, касир-стажер повідомила, що «система не працює» і вона не зможе мене обслужити. Вклавши долари в паспорт – вона передала їх через віконце зі словами: «Наступний!» і тут же взяла через віконце папери на оплату наступної за мною відвідувачки. Грузна жіночка ростом 2 метра та вагою за 160 кг мягко підштовхнула мене своєю вагою від віконця зі словами: «Я теперь...»
Хоч відвідувачі відтісняли мене, але я як однорукий пірат, учепившись однією рукою у віконце та не відходячи від каси, тут же почав перераховувати при стажері-касиру видані мені назад долари.   Замість 1400,00 доларів там було тільки 1000,00 доларів США. А 400 не вистачало.
Я тут же звернувся з питанням до стажера Юлії Б. у віконце – «Де ще 400 доларів???»

Зависла театральна пауза і у відділені все затихло.

   У стажера Юлії Б. наступил ступор. Голосніше повторив - «Де ще 400 доларів???»
Подумавши хвилинку, стажер Юлія Б. мовчки дістала з під столу відсутні 400,00 доларів і передала їх через віконце.
На мої питання «Як це так вийшло?» — стажер-касир мене повністю ігнорувала.
Тому я попросив викликати відповідального по відділенню Приватбанку та надати мені книгу скарг.
Знову підійшла Сикун Ольга Іванівна, зайшла до каси, пошепталась з стажером-касиром Юлією Б., та надала мені книгу скарг. Стажер Юлія Б. продовжила як ні в чому не бувало обслуговувати відвідувачів далі та навіть жодних вибачень не вимовила.
Книга скарг, яку надала мені Сикун О.І. мала жахливий вигляд. Це була звичайна амбарна колгоспна книга, не прошита, без пронумерованих сторінок, де підряд були написано безліч скарг. По жодній з них не було написано ні одної відповіді щодо реагування керівництвом відділення на скаргу.
Коли я звернувся до менеджера відділення Сикун О.І. по моїй скарзі, то вона мені сповістила: «Все було записано на відеокамери. Не переживайте, ми подивимось і якось вирішиться…»

Мошенничество в приватбанке
Зачувши ці слова Сикун О.І.,  відвідувачі в черзі почали кричати:

1) Один чоловік сказав, що в цьому відділенні тиждень тому йому в касі не додали 4000,00 грн. А коли він звернувся до керівництва відділення, то відеокамери виявились вимкненими і ніхто йому кошти не повернув.

2) Інша жінка похилого віку почала лементувати, що їй тут вже 2 рази гроші не додали та навіть не вибачились.

Вбачалась в діях касирів та співробітників відділення систематичність в обрахунку відвідувачів. В моєму випадку стажер Юлія Б. не додала долари мені не випадково, а з розрахунку, що із-за психологічно давлючої на мене черги, я не буду їх перераховувати біля каси. Долари нею були приховані звичайно умисно.

 Тому і написав до книги скарг (амбарна не прошита книга обліку),  звернувся на горячу лінію та направив скаргу на головний офіс Приватбанку – просив перевірити записи відеокамер у відділенні Приватбанку в м. Києві, по вул. Заболотного 20А . Під час мого перебування у відділенні всі камери працювали відмінно та записувалась інформація на відеореєстратор на стіні в касі.

   Через декілька місяців надійшла відповідь:

Ответ Приватбанка на мошенничество их кассира "Вам же 400 доларів повернули, то все добре..." (Приватбанк)

P.S. Будьте обережні на касі, стажери «вчаться» дуже швидко...

  • Tony Davitadze

    Ппц, мое отделение, где обычно обслуживаюсь...

    Никогда подобного не замечал. Спасибо, что предупредили, буду ещё аккуратнее. Но это позор, слов нет...

  • Вячеслав Полищук

    Эти проходимцы каждый раз обсчитывают

    Приватбанк после национализации вообще превратился в ад!

    150 млрд украли — и никто не сел. Вот она власть шоколадки петюли

  • Nikolay Demo

    1000, которые она вернула — настоящие?